Loading...
Блог2019-05-02T15:50:42+03:00

Алгоритъм на Instagram и 6 съвета за достигане до целевата аудитория

Автор |октомври 17, 2019|Социални мрежи|

Отделянето на време, за да разберете как точно работи алгоритъмът на Instagram ще даде положителен отзвук във Вашето представяне в платформата и ще увеличи ангажираността на публикациите Ви.

Google My Business – ръководство с първи стъпки за използване

Автор |октомври 10, 2019|SEO|

Google My Business е безплатен и лесен за използване инструмент за фирми и организации с цел ефективно управление на тяхното присъствие в търсачката, което включва Google Търсене и Google Maps.

Google Search Console добави нови отчети за измерване на резултатите от търсенето на видео

Автор |октомври 8, 2019|SEO, Новини|

Google добави два нови отчета в Google Search Console, които ще предоставят на собствениците на сайтове повече данни за резултатите от търсенето на каченото от тях видео.

Реклама във Фейсбук – 21 причини защо успешният бизнес трябва да рекламира в социалната мрежа

Автор |септември 4, 2019|Социални мрежи|

Ще Ви представим 21 причини защо е не просто важно, а и необходимо да рекламирате в най-голямата и популярна социална мрежа - Фейсбук, за да постигате успешни резултати.

Съвети от Google за по-добро класиране след промените в алгоритъма на търсачката

Автор |август 28, 2019|SEO|

В настоящата статия ще прегледаме насоките, които Гугъл ни препоръчва да следваме и ще се опитаме да Ви помогнем, разяснявайки Ви тяхното значение за SEO.

Алгоритъм на Гугъл – въведение

Автор |август 7, 2019|SEO|

Въпреки, че точният алгоритъм на Гугъл никога не е обявяван публично, има няколко елемента, за които знаем, че действително оказват тежест върху способността на страницата да се показват в резултатите при търсенето с определени ключови думи. Вижте кои са те: