ОДИТ
И АНАЛИЗ

Ще бъдем до Вас през всяка стъпка от планирането, реализирането и поддръжката на перфектни бизнес резултати онлайн.

ПОДОБРЕТЕ РЕЗУЛТАТИ НА БИЗНЕСА СИ ОНЛАЙН

Успехът на следващата кампания зависи от измерването и проследяването на текущата Ви рекламна активност.

Дали сами менажирате своите кампании или използвате услугите на дигитална агенция/ freelance, може да проверите какво е моментното състояние на акаунта и ефектновността на рекламите чрез услугата одит и анализ.

Тук идва важният въпрос- с какво можем да ви помогнем ние? Можем и искаме да ви покажем как да подобрите резултатите, като същевременно ви предоставим ценни съвети как да оптимизирате вашите текущи кампании, както и към какви нови кампании да насочите своето внимание.  

Ако имате нужда от одит за Google Analytics, Google Ads или Facebook, нашият екип ще ви съдейства.

Какво представлява Одита и анализа?

Одитът представлява цялостен преглед и оценка на основните настройки на акаунтите, на активните и неактивните кампании, на взаимодействието на потребителите със сайта. 

След като е направен оглед на акаунтите и постигнатите резултати, се прави анализ. При анализа екипът ни дава подробна информация за използваните успешни и неуспешни практики в акаунтите. Също така в документа предоставяме допълнителна информация за оптимизация на кампаниите и идеи за печеливши стратегии.

Одит и анализ може да се направи на рекламните акаунти в Google и Facebook, но също така и на GA4.

Кои са стъпките за Одит и анализ?

    •  
  1. Първото и най-важно условие е да ни бъде предоставен достъп до съответния акаунт/и – Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Analytics.
  2. Установяване на бизнес целите на бранда;
  3. Извършва се технически одит на акаунта:
    • Настроени и имплементирани ли са проследяващи тагове;
    • Каква информация (евенти, конверсии) събират тези тагове и коректна ли е тя;
    • Преглед на създадените аудитории в акаунта;
    • Преглед на настройките на продуктовите каталози (ако има такива);
    • Преглед на връзките между акаунтите- отнася се по-скоро за продуктите на Google: Google Ads, Analytics, YouTube, Merchant Center;
  4. Одит на активните и неактивни кампании в рекламния акаунт:
    • Преглед на основните настройки на кампаниите;
    • Преглед и оценка на подбраните аудитории и насочвания на рекламите;
    • Преглед и оценка на изпозлваните визии и рекламни послания;
    • Преглед и оценка на рекламните резултати и постигат ли се бизнес целити;

 

одит и анализ

За кого е подходяща услугата Одит и анализ?

  • За предприемачи, които само управляват рекламните си канали и искат да разберат къде и какво могат да подобрят в своите кампании.
  • За бизнеси, които имат служител и/или отдел за Дигитален маркетинг и искат да разберат моментното състояние и ефективност на рекламите.
  • За бизнеси, които използват услугите на дигитална агенция/ freelance и искат да проверят ефективността на работата им.

Какво може да очаквате от нашия екип:

  • Провеждане на задълбочен преглед и анализ на акаунтите и ефективността на кампаниите;
  • Обективна обратна връзка- даваме информация както за ефективните, така и за неефективните практики. Нямаме интерес да лъжем или подкопаваме нечий авторитет!
  • Изготвяне на препоръки за подобрение на рекламните кампании;

В дигитална агенция Web Titani имаме богат опит с рекламирането във Facebook и Google Ads, като не малка част от работата ни се състои и в анализ на различни данни в GA4. Всичко това ни дава увереност, че имаме нужните знания и умения, за да оценим ефективността на рекламната активност на различни бизнеси.

Всичко, от което се нуждае твоята онлайн реклама, е на едно място!

Разбери как екипът на WebTitan може да ти помогне.

Одит и анализ

  1. Проверка на създадените и имплементираните кодове за проследяващи инструменти- Google Analytics 4, Google Ads, Google Tag Manager, Facebook Pixel;
  2. Проверка на коректността на получаваните данни за евенти;
  3. Проверка за коректността на качените продуктови фийдове в Google Ads и каталози във Facebook;

Одит на кампаниите в Google Ads

  1. Преглед на подбраните ключови думи и разпределението им по ад групи, качествен рейтинг, оценка на заявките за търсене, оценка на негативните ключовите думи.
  2. Препоръка за допълнителни ключови думи, които могат да ви донесат повече посещения, продажби и/ или запитвания.
  3. Оценка на въведените послания и разширения.
  4. Анализ на таргет аудитория, към която са насочени рекламите.
  5. Оценка на използваните рекламни криейтиви.
  6. Преглед на местоположенията (сайтове, мобилни приложения), в които са се показали рекламите, анализ на тяхната ефективност.
  7. Анализ на потребителската активност на сайта след посещение на рекламата.
  8. Идеи за оптимизиране на текущите рекламни кампании и идеи за нови такива.

Одит на кампаниите във Facebook

  1. Преглед и анализ на подбраните цели на стартираните рекламни кампании- рекламни криейтиви, послания и постигнати резултати.
  2. Анализ на таргет аудитория, към която са насочени рекламите.
  3. Оценка на използваните рекламни криейтиви и послания.
  4. Анализ на потребителската активност на сайта след посещение на рекламата.
  5. Идеи за оптимизиране на текущите рекламни кампании и идеи за нови такива.