Май, 2020
- PPC реклама
- Facebook реклама
- Контент маркетинг
- Банери
Anabel.bg е онлайн магазин за дамско и мъжко бельо на световните производители Triumph и Sloggi.
Триумф Интернационал има повече от 130 години опит в производството на луксозно и качествено дамско бельо и е един от световните лидери на пазара.
Цел на съвместната работа:
Да повишим разпознаваемостта на бранда AnaBel и да увеличим онлайн продажбите на дамско и мъжко бельо.
Канали:
Google Ads
Оптимизация за Google
Предизвикателства:
Новостартирал уебсайт;
Висококонкурентна ниша;
Висок клас продукти със съобразена за качествата на продукта цена.
Не висок рекламен бюджет;
Първи стъпки
Първото нещо, което направихме при стартиране на работата с нашия клиент, беше създаването на Google Analytics акаунт и настройването на Facebook, Google Ads и Analytics евенти с помощта на Google Tag Manager. Всички тези настройки ни позволяват да следим потребителските взаимодействия със сайта и спомага да открием ефективната за бранда аудитория.
Подход и избор на канали
Facebook
Работата ни с Facebook стартира със създаването на различни аудитории по интереси, lookalike и ремаркетинг, които тествахме в множество рекламни кампании, за да отсеем най-ефективните за бранда. Наред с теста на аудитории изпитахме и кои рекламни формати са най-атрактивни за аудиторията ни.
За да увеличим максимално ефективността на Facebook, екипът ни стартира динамични ремаркетинг реклами със продуктов каталог.
За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:
40.58% увеличение в приходите от продажба;
2.87% увеличение в разхода за реклама;
38.82% увеличение на ROAS от Facebook рекламата.
Google Ads
Преди стартирането на рекламите в Google Ads направихме подробно проучване на ключовите думи, които са релевантни за бранда. Поради ограничени ресурси за реклама, но и наличие на множество конкуренти- нашият екип заложи на long tale ключови думи, които са по-рентабилни за бизнеса. Създадохме реклами за всяка продуктова категория и към тях добавихме рекламни разширения.
За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:
23.67% увеличение в приходите от продажба;
Без увеличение в разхода за реклама;
23.35% увеличение на ROAS от Google Ads.
-
Оптимизация за Google
За оптимизацията в Google направихме отново подробно проучване на основните потребителски търсения в Google. За разлика от рекламите в Google, при органичните резултати заложихме както на long tale ключови думи, така и по-масови, при които има силна конкуренция. Целта ни тук беше да получим по-голяма видимост за бранда и да привлечем по-голяма аудитория на сайта.
За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:
24.55% увеличение в приходите от продажба;
77.68% увеличение на органичния трафик към сайта;
81.04% органичните импресии;
836.71% увеличение на търсенията на бранда;
181.25% увеличение на директния трафик към сайта.