Дигитален маркетинг Anabel.bg
ЗА ПРОЕКТА
КЛИЕНТ
ДАТА

Май, 2020

УСЛУГИ
  • PPC реклама
  • Facebook реклама
  • Контент маркетинг
  • Банери
С КАКВО И КАК ПОМОГНАХМЕ?

Anabel.bg е онлайн магазин за дамско и мъжко бельо на световните производители Triumph и Sloggi.

Триумф Интернационал има повече от 130 години опит в производството на луксозно и качествено дамско бельо и е един от световните лидери на пазара.

Цел на съвместната работа:

Да повишим разпознаваемостта на бранда AnaBel и да увеличим онлайн продажбите на дамско и мъжко бельо.

Канали:

Facebook 

Google Ads

Оптимизация за Google

Предизвикателства:

Новостартирал уебсайт;

Висококонкурентна ниша;

Висок клас продукти със съобразена за качествата на продукта цена.

Не висок рекламен бюджет;

Първи стъпки

Първото нещо, което направихме при стартиране на работата с нашия клиент, беше създаването на Google Analytics акаунт и настройването на Facebook, Google Ads и Analytics евенти с помощта на Google Tag Manager. Всички тези настройки ни позволяват да следим потребителските взаимодействия със сайта и спомага да открием ефективната за бранда аудитория.

Подход и избор на канали

  1. Facebook

Работата ни с Facebook стартира със създаването на различни аудитории по интереси, lookalike и ремаркетинг, които тествахме в множество рекламни кампании, за да отсеем най-ефективните за бранда. Наред с теста на аудитории изпитахме и кои рекламни формати са най-атрактивни за аудиторията ни.

За да увеличим максимално ефективността на Facebook, екипът ни стартира динамични ремаркетинг реклами със продуктов каталог. 

За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:


  1. 40.58% увеличение в приходите от продажба;

  2. 2.87% увеличение в разхода за реклама;

  3. 38.82% увеличение на ROAS от Facebook рекламата.


  1. Google Ads

Преди стартирането на рекламите в Google Ads направихме подробно проучване на ключовите думи, които са релевантни за бранда. Поради ограничени ресурси за реклама, но и наличие на множество конкуренти- нашият екип заложи на long tale ключови думи, които са по-рентабилни за бизнеса. Създадохме реклами за всяка продуктова категория и към тях добавихме рекламни разширения.

За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:


  1. 23.67% увеличение в приходите от продажба;

  2. Без увеличение в разхода за реклама;

  3. 23.35% увеличение на ROAS от Google Ads.

  1. Оптимизация за Google

За оптимизацията в Google направихме отново подробно проучване на основните потребителски търсения в Google. За разлика от рекламите в Google, при органичните резултати заложихме както на long tale ключови думи, така и по-масови, при които има силна конкуренция. Целта ни тук беше да получим по-голяма видимост за бранда и да привлечем по-голяма аудитория на сайта.

За период от 4 месеца постигнахме следните резултати:

  1. 24.55% увеличение в приходите от продажба;

  2. 77.68% увеличение на органичния трафик към сайта;

  3. 81.04% органичните импресии;

  4. 836.71% увеличение на търсенията на бранда;

  5. 181.25% увеличение на директния трафик към сайта.