Facebook маркетинг за Sportshopbg.com
SportShop е онлайн магазин за дамска мода с продукти, произведени в България. Ние помогнахме на бранда да развие и увеличи продажбите както на местен пазар, така и в чужбина.
ЗА ПРОЕКТА
Клиент:
Дата:
10 Aug, 2020
Услуги:
  • Facebook marketing
С какво и как помогнахме?

SportShopbg.com е онлайн магазин за дамска мода с продукти, произведени в България. Клиентът имаше Бизнес профил във Facebook, а резултатите от кампаниите не бяха достатъчно задоволителни, понеже се рекламираха основно подсилени публикации за изпращане на съобщение на страницата.

Цел на съвместната работа:

Основната цел, която заложихме при стартиране на нашата съвместна работа, беше  да пренасочим потребителите от Facebook страницата към сайта. На първо място клиентът желаеше да ограничим максимално изпратените съобщения за цена и размери на продуктите във Facebook страницата на бранда, като вместо това потребителите да започнат да посещават сайта и да извършват покупка директно в него.

Втората цел, която си поставихме, беше да създадем ефективни рекламни кампании във Facebook, чрез които да постигнем по-висок трафик към сайта, да увеличим онлайн продажбите и прихода от тях.

Предизвикателствата, пред които се изправихме:

Основното и най-голямо предизвикателство, което срещнахме беше наличието на голям брой конкуренти. Второто препятствие пред нас беше това, че трябваше да променим поведението на потребителите и най-вече на “феновете” на бранда- същите да започнат да поръчват продукти онлайн от сайта, вместо да пиша на лично съобщение във Facebook страницата.

Подход и избор на канали:

Facebook

В началото на нашата съвместна работа, направихме пълен преглед и анализ на рекламния акаунт във Facebook, от който намерихме няколко “проблемни” зони:

  • На сайта имаше инсталиран Pixel, но евента за Purchase не беше настроен правилно, което водеше до отчитането на нереален брой онлайн продажби;
  • Нямаше настроен евент, който да следи бързите поръчки на сайта;
  • Нямаше създадени ремаркетинг и lookalike аудитории;

Резултати

Стартирайки работа с клиента за 3 месеца успяхме да постигнем следните резултати:
  • 47.75% увеличение в броя на онлайн продажбите;
  • 52.39% увеличение в приходите от продажби;
  • 3.14% ръст в средната стойност на покупка.

През първите 3 месеца от съвместната ни работа нашият екип тества най-различни аудитории, криейтиви, цел на кампаниите, наддаване в аукциона на Facebook, което ни помогна да намерим едни от най-работещите стратегии за клиента. Откривайки кои кампании са най-ефективни за бранда, започнахме постепенно увеличение на рекламния бюджет, което ни спомогна да увеличим продажбите и приходите от тях.

Поради тази причина прилагаме и статистика на резултатите за първото тримесечие на 2021, сравнени със същия период през 2020 година:

sportshop анализи
От графиката ще забележите, че сме постигнали:
  • 250.06% увеличение в броя на онлайн продажбите;
  • 323.22% увеличение в приходите от продажби;
  • 20.90% ръст в средната стойност на покупка.
sportshop анализи
От графиката ще забележите, че сме постигнали:
  • 154.06% увеличение в броя на онлайн продажбите;
  • 190.62% увеличение в приходите от продажби;
  • 14.39% ръст в средната стойност на покупка.