Дигитален маркетинг за Mirtamedicus.com
ЗА ПРОЕКТА
КЛИЕНТ:
ДАТА:

Септември, 2022

УСЛУГИ:
  • Google Ads
С КАКВО И КАК ПОМОГНАХМЕ?

Информация за клиента

Мирта Медикус е една от водещите в България компании за производство и търговия с хранителни добавки, билкови продукти, течни и сухи екстракти от лечебни растения. 

Цел на кампаниите:

  • Увеличение на продажбите на продукта Бронховитал от канала Google Ads.

Предизвикателства:

  • Силно конкурентна ниша;
  • Предпочитанията на потребителите да закупят лекарствено средство от аптеките, а не онлайн;

Вид на кампанията– Performance Max Campaign

Какво е Performance Max кампания?

Performance Max е нов тип автоматизирана кампания, лансирана от Google през 2021 година. Тя дава възможност рекламите да бъдат разположени във всички мрежи на платформата: Search, Display, Discover Feed, YouTube, Gmail и Maps. Същевременно с това се цели постигане на максимален брой конверсии за бизнеса. В случая на клиента ни Мирта Медикус зададохме целева реализация – Продажби. 

Performance Max кампанията използва машинно обучение, за да оптимизира офертите и разположенията, по начин, който да стимулира реализациите или тяхната стойност. Единственото, което трябва да се предостави е: сигнали за аудиторията, текстови послания, изображения и видео, които могат значително да подобрят ефективността.

Повече за Performance Max кампанията може да научите от тук – https://support.google.com/google-ads/answer/10724817?hl=en 

Предпоставки за постигане на целта

Над 70% от трафика е органичен, като най-посещаваните страници са блог статиите, в които се обсъждат различни здравословни проблеми и методите за справяне с тях. Големият обем трафик позволява на платформата да събира значително количество качествени данни за потребителите, което е само плюс в използването на Performance Max кампаниите.

Постигнати резултати

В началото екипът ни използва реклами в Display и YouTube. Поради незадоволителните резултати след 10-тият ден решихме да стартираме Performance Max кампания. При нея използвахме банерите и текстовете от дисплейната кампания и видеото от YouTube рекламата. Резултатите от Performance Max кампанията може да видите от снимката по-долу:

бронховитал мирта медикус

При по-малък разход за реклама PM кампанията е постигнала  26 продажби на продукта.