Какво представлява Facebook Ads Learning Phase

Learning Phase във Facebook Ads е от решаващо значение за процеса на оптимизиране на кампаниите Ви.

Как работи фазата на обучение във Facebook Ads

Когато създадете реклама и изберете цел, Facebook ще оптимизира кампанията Ви за тази цел.

С други думи, Facebook ще представи вашите реклами пред хора, които най-вероятно ще предприемат желаното от вас действие.
Например, ако изберете цел на рекламата “Трафик”, Facebook ще показва вашите реклами на „най-кликащите“ хора от вашата целева аудитория.
За да направи това ефективно, Facebook изисква да направи експеримент, като показва рекламите на различни типове хора в рамките на вашата целева аудитория. По този начин те могат да разберат кой е най-вероятно да предприеме желаното от вас действие.

Колко дълго продължава фазата на обучение?

Фазата на обучение на Facebook обикновено приключва, когато сте генерирали 50 оптимизационни събития.
Какво е това събитие за оптимизация, зависи от вашата цел.
50 оптимизационни събития за кампания за лийдове ще бъдат 50 лийда.
Докато 50 събития за кампания за конверсии ще бъдат 50 конверсии.

Важно е да знаете, че ако настроите кампанията за конверсии, то тези 50 реализации ще трябва да се осъществят във периода на conversion window (прозорец за реализации)

7-дневен прозорец за конверсии означава, че трябва да генерирате поне 50 конверсии седмично, за да бъдат оптимизирани правилно кампаниите Ви.
Ако провеждате кампания за конверсии и генерирате значително по-малко от 50 конверсии на седмица, може да се наложи фейсбук да ви изиска да използвате друга цел, като трафик например.
Facebook няма да спре да събира данни и да оптимизира вашите рекламни кампании след приключване на фазата на обучение.
Колкото по-дълго вашите рекламни кампании са активни и колкото повече събития за оптимизация генерирате, толкова по-лесно ще бъде Facebook да оптимизира вашите кампании. Това трябва да доведе до намалени разходи за събитие за оптимизация и по-стабилни резултати.
Facebook ви показва кои рекламни кампании в момента са във фаза на обучение в графата Delivery /Доставка/.

learning phase

Facebook също така ви уведомява, когато фазата на обучение е завършена.

“Първоначалното обучение за реклами във Facebook е завършено”./Initial learning complete/.

Защо обучителната фаза е от значение?

Фазата на обучение е от решаващо значение за постоянно генериране на страхотни резултати от вашите рекламни кампании във Facebook.
Процесът на оптимизация на Facebook може да промени значително разходите ви за събитие, но това разбира се може да отнеме време.
Много е важно да не правите големи корекции в рекламните си кампании по време на фазата на обучение. Това може да нулира фазата на обучение, преди да сте имали възможност да генерирате значими данни.
По време на фазата на обучение вашите рекламни кампании във Facebook ще бъдат най-малко ефективни и резултатите вероятно ще варират значително. Но най-добре е да устоите на изкушението да правите промени, докато фазата на обучение не завърши.
Един от моите най-добри рекламни съвети във Facebook е да не се отказвате твърде рано от рекламите си във Facebook. Това е особено вярно, когато рекламните Ви кампании преминават през фазата на обучение.
Не подценявайте ефективността на рекламните си кампании, докато фазата на обучение не приключи. Ефективността на рекламните кампании ще се увеличи, след като фазата на обучение се приключи.

Кога фазата на обучение се рестартира?

Няма да връщате обучителната фаза в първоначалния й вариант всеки път, когато правите корекция на рекламната си кампания или на рекламни групи в нея.
Например, като направите малки корекции в рекламния си бюджет във Facebook или промените оферирането, няма да рестартирате фазата на обучение.
Но по-глобални промени, особено значимите ще рестартира фазата на обучение.
Смятаме, че Facebook вероятно ще рестартира фазата на обучение на вашите кампании при:
1.Всяка промяна в насочването
2.Всяка промяна в рекламното послание
3.Да поставите рекламата си на пауза повече от 7 дни
4.Всяка промяна в събитието за оптимизация
5.Добавяне на нова реклама към рекламния Ви набор

Ако все пак трябва да направите значителни корекции в кампанията, тогава просто го направете. Не позволявайте на фазата на обучение да ви спре да правите това.Просто се уверете, че го правите веднъж, и след това изчакайте, докато след завършване на фазата на обучение бъде завършен отново, преди да оцените представянето.

Какво е Learning Limited?

Facebook наскоро въведе предупреждението „обучение с ограничение“ или learning Limited и може да видите нещо подобно в рекламния си акаунт:

learning limited

Ако забележите, че ученето е ограничено в рекламния Ви акаунт, Facebook най-вероятно ще посочи следната причина:
„Този набор от реклами не генерира достатъчно потенциални клиенти, за да излезе от фазата на обучение. Това обикновено се случва, когато рекламната ви кампания е ограничена от размера на аудиторията, контрола на разходите, бюджета или други настройки. Помислете за извършване на промени в набора от реклами, за да подобрите ефективността. „

Кога рекламата стои на “learning limited”. Бих казала, че причината може да е относително малкия бюджет, или малкия размер на аудиторията. Въпреки предупреждението, това не означава, че рекламата не работи добре. Не са малко случайте, в които рекламна кампания постига печеливши резултати именно докато стои във тази фаза. Ако и Вашата кампания постига добър резултат, и той ви задоволява, Ви предлагам да игнорирате съобщението за ограничено обучение.
Ако пък рекламната кампания, която е влязла в ограничено обучение не продава или не показва добри стойности, то ви препоръчвам да извършите необходими промени, за да оптимизирате и подобрите резултатите.

Как да извлечете максимума от фазата на обучение във Facebook Ads

Ключа към успеха чрез рекламата във Фейсбук е да създадете рекламна фуния за продажби, използвайки правилната стратегия за вашите продукти или услуги.
Като рекламна агенция във Facebook сме помогнали на десетки клиенти да постигнат фантастични резултати чрез Facebook.

Ако искате да научите повече за нашите услуги, можете да резервирате безплатна консултация тук.

Обобщение

Фазата на обучение за реклами във Facebook наистина е важна част от процеса на оптимизиране на рекламните кампании.

Обикновено трае до генерирането на 50 оптимизационни събития и се нулира, когато се правят значителни редакции в даден набор от реклами или ad set-товете в него.

Ако не генерирате достатъчно оптимизационни събития, може да не излезете от фазата на обучение и ще видите предупреждението за ограничено обучение.

По време на фазата на обучение е вероятно да видите променливи резултати.

Не трябва да правите значителни корекции в рекламните си кампании по време на фазата на обучение, защото ще я рестартирате.

И не трябва да подценявате представянето, докато не завърши обучителната фаза на алгоритъма.

За въпроси и при нужда от консултация екипа на Уеб Титан е на разположение!

Стиляна Петкова

Остави коментар