Дигитален маркетинг за masterhaus.bg

ЗА ПРОЕКТА
КЛИЕНТ:
ДАТА:

Март, 2017

УСЛУГИ:
  • PPC реклама
  • Имейл маркетинг
  • Анализи
С КАКВО И КАК ПОМОГНАХМЕ?

Информация за клиента

Фирма Бошнаков ЕООД е бързо развиваща се семейна компания. Създадена през 1991 година и специализирала се през годините в продажбата на строителни материали, продукти за бита, ремонта и оборудването на дома, офиса, хотела и ресторанта. MASTERHAUS е търговска марка на първия български строителен хипермаркет, собственост на фирма “Бошнаков ЕООД”.

Цел на съвместната работа:
Увеличение на приходите от продажби от канала на Google Ads.


Предизвикателства:
Наличие на няколко големи мултинационални строителни магазина, които са добре познати в страната ни.

Предпоставки за постигане на целта:
Сайтът разполага с много добър органичен и платен трафик. Рекламните кампании на бранда не включваха ремаркетинг, което означава по-малко завърнали се посетители на сайта и по-малко продажби от тях. Поради тази причина екипът ни създаде кампанията в Google Ads с динамичен ремаркетинг, която допринесе за значителното увеличаване на броя на продажбите и приходите от тях.

Постигнати резултати:
248.88% увеличение на завръщащите се посетители на сайта;
160.74% увеличение в броя на продажбите;
110.64% увеличение в приходите от продажба;
38.05% увеличение в разхода за реклама;
Увеличение на ROAS от Google Ads от 3.47 на 5.54.

Masterhaus