Как да увеличите органичния трафик във Фейсбук

В отчета си за третото тримесечие за 2018 г. Фейсбук съобщава, че има 1.49 милиарда активни потребители ежедневно, 2.29 милиарда активни потребители месечно, и общо 2.6 милиарда активни потребители месечно общо във Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp.

Статистически погледнато, Фейсбук е наистина сериозна платформа, чийто обхват определено не може да бъде игнориран от маркетингова гледна точка. Но как могат да бъдат постигнати заложените цели и желаните резултати, без да се налага да се отделят огромни бюджети за реклама? Истината е, че това е наистина сложна задача.

Над 80 милиона компании имат фирмени и продуктови страници в социалната мрежа, което от гледна точка на потребителя я прави изключително “пренаселено” място, а за бизнеса, това е сериозно поле за конкуренция.

Към настоящия момент, органичният Facebook Reach се оценява на 1–3%, а успехът в платформата без платена реклама е по-труден от всякога.

Ако все пак искате да повлияете на резултатите си, ще Ви дадем няколко насоки и съвета, които да Ви помогнат да увеличите органичния си трафик и да спечелите ангажираността на аудиторията.

За тази цел, първо ще разгледаме как работи алгоритъмът на Фейсбук.

Алгоритъм на Фейсбук за NewsFeed-а

В началото на 2018 г. платформата обяви въвеждането на големи промени в показването на публикации в секцията на NewsFeed-а на потребителите. На практика, основното е, че вече се виждат много по-малко постове от страници и повече лични връзки, които са пряко взаимодействие с приятелите от листата.

Марк Зукърбърг обяснява:

“Променям насоката, като се фокусираме върху това да помогнем на потребителите да намерят подходящо съдържание, за да имат по-значими социални взаимодействия в платформата.”

Именно тук идва моментът, в който трябва да концентрирате усилията си да се преборите за вниманието на Вашата аудитория, да постигнете по-добро взаимодействие и да постигнете по-голям органичен трафик.

Създайте група към страницата си

Изключително ефективна стратегия е ако до момента нямате, да си създадете група (а може и няколко – зависи от спецификата на бизнеса Ви) към основната Ви страница, а ако вече притежавате такава – насочете усилията си в нейното развитие! Това е един от най-работещите модели за достигане до аудиторията, който не е засегнат от новия приоритетен начин на показване на публикациите.

Чрез групата ще изградите общност от потребители, които имат пряк интерес от Вашите продукти или браншовата сфера. Това със сигурност ще ги заинтригува и е добра тактика за увеличаване на видимостта. Ако успеете да привлечете вниманието на потребителите към своята група, те всеки път ще получават известие, когато има нова публикация или коментари. Това води до емоционално взаимодействие и обвързване на феновете с марката.

Възползвайте се от Фейсбук групите си, за да задавате въпроси, събирайки ценни идеи и информация. Това е най-добрият начин да взаимодействате пряко със своята аудитория, възползвайки се от тяхната обратна връзка. Важно е да отговорите на интересите и нуждите на Вашата собствена аудитория. Това можете да направите като се присъедините към други групи с подобна тематика, от които да извлечете полезни данни и да заимствате работещо съдържание.

Едновременно с това, Фейсбук ще даде приоритет на съдържанието, което ангажира потребителите. Единственият начин, по който алгоритмите могат да определят дали Вашето съдържание си струва да се показва, е дали някой задържа вниманието си и дали има реакции: харесвания, коментари и споделяния.

 

Предизвиквайте дискусии

Привличането на ангажираност е от основно значение за видимостта на Вашите публикации във Фейсбук. За да се класирате, трябва да създадете постове, които насърчават споделянето и предизвикват феновете да оставят коментар със своето мнение. Това от своя страна води до дискусии, което държи поста Ви на предни позиции.

Следете коментарите, отговаряйте своевременно, участвайте в разговорите и не пренабрегвайте нищо – дори и негативните изказвания. Даже напротив – изключително важно е да вземете отношение по тях, отнасяйте се с уважение и разбиране. Вашата цел е да намерите правилния тон и да прилагате разумни решения в конфликтни ситуации. Това ще повиши значително доверието във Вас.

Важно: Фейсбук продължава да наказва публикациите, които използват така наречените “примамки” за ангажиране на аудиторията. Платформата счита това за неправомерен начин да се прескочи алгоритъма и съответно извежда поста на задни позиции. Това са този тип публикации, които насърчават потребителите да отговарят с еднозначно – с една дума или с емотикони и такива, които приканват хората да тагнат свой приятел в коментар под публикацията.

Съобразете кое е най-подходящото време за публикуване

Разумно е да прецените кое е най-оптималното часово време за публикуване във Фейсбук и да откриете златната си среда.

Има различни проучвания, които съответно представят и различни резултати за най-доброто време за публикуване:

Според Hubspot е четвъртък и петък в интервала 13:00-15:00 ч.

Според TrackMaven е четвъртък в 20 ч.

Според CoSchedule е 13:00–14:00 ч. в края на седмицата и през почивните дни.

Според Buzzsum0 е извън пиковите часове.

Според Buffer е между 13:00 и 15:00 ч. през делничните дни и в събота. Според сайтът, процентът на ангажираност е с 18% по-висок в четвъртък и петък.

Според Hootsuite е между 12 и 15 ч. в понеделник, сряда, четвъртък и петък, в събота и неделя от 12 до 13:00 ч.

Това са статистики, изведени за тенденциите в световен мащаб, които не са общовалидни и на тях не трябва да се гледа еднозначно или да се приемат за табу, тъй като всеки пазар и демографски регион има своите специфики.

Трябва да тествате, да разгледате данните за собствената си аудитория и да се съобразите с нея, а не да залагате на сляпо.

Основните фактори, които трябва да имате предвид са следните:

Вашето местоположение и това на аудиторията Ви.

Потребителския профил (възраст, интереси, професия и т.н.).

Продуктите и услугите, които предлагате.

Типът съдържание, което създавате.

Няма лесен отговор за избора на време, но е погрешно разбирането че трябва да публикувате, когато всички са онлайн, защото това означава да бъдете поредната капка в океана от публикации и вероятността за ангажираност е изключително малка. Ако изчакате и изберете не толкова натоварени часове, вероятността за успех е много по-голяма.

 

Недейте да спамите

За да не бъдат отчетени постовете  Ви като спам, бъдете разумни и не прекалявайте с честотата на публикуване. Не само, че не е нужно непрекъснато да публикувате, а даже това ще се отрази негативно върху страницата Ви.

Фейсбук е от местата за споделяне, където потребителите не отчитат като плюс прекалено големия брой продуктови постове. В никакъв случай (или в много редки такива), не публикувайте повече от веднъж на ден.

Не пропускайте възможност да се популяризирате

Важно е да показвате на хората, че Вие имате присъствие в социалната платформа, затова популяризирайте Фейсбук страницата си навсякъде, където е възможно.

Това може да направите като сложите бутон на сайта си, обявите го във визитните си картички, в имейлите, които изпращате, изпишете го на витрината на обекта си и където другаде прецените за подходящо, призовавайки хората да Ви последват в социалната мрежа.

Ако имате профил в други медии, стимулирайте феновете си да Ви харесат и във Фейсбук.

Важно: Помислете за бутони във Вашия уеб сайт, чрез които потребителите да могат да харесват и споделят съдържание, без да се налага да излизат от страницата.

Планирайте последователно съдържание и се придържайте  към свое собствено звучене

След като научите колко и кога да публикувате във Фейсбук, е време да се уверите, че съдържанието Ви е съвместимо с аудиторията и целите Ви – последователното и добре обмислено съдържание е всичко.

Изключително важно е да не бягате от своята собствена тематика, да бъдете актуални и да публикувате своевременно интересни и вълнуващи теми. Идентифицирайте това, което Вашата аудитория желае да получава като информация, изградете си цялостна концепция за създаване на съдържание и го представяйте по възможно най-интересния начин.

Както посочихме, трябва да си изградите концепция, която да създаде връзка между бранда и клиентите. Ако публикувате само няколко пъти месечно или изпробвате коренно различни типове съдържание, без да задавате ясен път за комуникация, това няма да доведе до положителни резултати.

Увеличаването на органичния трафик във Фейсбук е свързано с това да бъдете устойчиви и надеждни, чието изпълнение намира отражение във Вашето съдържание.

В крайна сметка изграждате доверие с потребителите като публикувате интригуващи, актуални и полезни теми. Не е нужно да бъдете шокиращи или ексцентрични. Трябва да наложите свой стил на съдържанието, който да отговаря на звученето на Вашата марка и да Ви направи разпознаваеми.

Основната цел е да осигурявате съдържание, което Вашата целева аудитория желае да види и за тази цел, можете да използвате комбинация от начини на публикуване: изображения, видеа, дълги текстове, цитати и др.

Не забравяйте да споделяте публикации, свързани с различни празници – официални, национални, международни, религиозни, специфични за бранша и т.н. Този тип постове се обуславят с висока степен на органични показвания и ангажираност от страна на потребителите. Те оставят в съзнанието им отпечатък на симпатия, радост и доверие, което е важно за изграждането на здрава връзка.

Поддържайте баланс

Съобразявайте се с правилния баланс между промоционално и полезно съдържание

Това е трудно, защото всеки иска на първо място да промотира своя продукт или услуга. Но когато става въпрос за Фейсбук, трябва да бъдете търпеливи и внимателни, защото потребителите очакват да намерят теми, които са полезни и интересни за тях.

Споделянето на ценно съдържание (ръководства, статии, нови публикации и др.) увеличава доверието на потребителя във Вашата марка. По този начин те ще Ви разпознават като авторитет в бранша и ще Ви се доверят, а може и да Ви препоръчат на приятели.

Трябва да уловите определен ритъм, който може да бъде в примерно съотношение 80:20. Това означава, че 80 процента от съдържанието Ви трябва да бъде полезно и интерактивно, а 20 процента могат да бъдат продуктови публикации, които да популяризират Вашия бранд. Осемдесетте процента ще донесат нови последователи и ще изградят доверие, а след това ще видите как останали двайсет ще Ви носят реални продажби.

Учете се от конкуренцията, не я имитирайте

Проучете конкуренцията, но не следвайте нейните стъпки едно към едно – все пак целта Ви е да се отличите с нещо уникално, типично за Вашата собствена марка.

Заимствайте добрите практики като ги трансформирате през призмата на Вашия бранд. Предайте усещането и разбирането за него, създавайки наистина качествено и ценно съдържание, което да отговаря на Вашите конкретни цели.

Споделяйте се

Споделяйте публикации от Вашата страница в личния си профил. Тази стратегия разбира се ще е успешна, ако имате много на брой активни приятели и последователи.

Това е малка, но ценна стъпка, която ще добави стойност към страницата Ви. Не е нужно да шервате абсолютно всичко, а само това, което считате, че наистина си заслужава.

Създавайте красиво и интригуващо визуалното съдържание

Избягвайте сините и сивите тонове, тъй като тези цветове са доминиращи в темата на Фейсбук, което означава, че ще се слеете с фона и ще останете незабележими.

Задължително следвайте използвайте гамата на Вашата фирмени цветова линия.

Също така може да използвате цветове, които ще Ви откроят, без да дразнят – червените, жълтите и оранжевите тонове са чудесни възможности.

Създайте няколко визуализации и  направете A / B тест, за да видите кой е по-добрият и работещ вариант.

Вашата аудитория със сигурност ще реагира по-добре на едни в сравнение с други публикации. След като проведете няколко теста, ще започнете да си изграждате собствен модел за публикуване.

Насочете аудиторията, предоставяйки й ясни визуални маркери за конкретни възможности. Добавете например бутони за действие към самото изображение (Call To Action), за да знаят потребителите къде могат да кликнат.

Търсете варианти за нестандартна и интересна графична визуализация. Може да използвате ефекти, рамкиране, изпъкващи обекти на преден план, открити послания и др.

В крайна сметка, винаги избирайте изображения, които предават някаква усещане или идея, имат емоционална стойност, привличат вниманието, естетически издържани са и са лесни за възприемане.

Уловете и запазете вниманието с кратко текстово съдържание върху изображенията. Те достигат до много по-голяма част от аудиторията и предизвикват значително по-висока ангажираност.

Важно: Не използвайте изображения, за които не сте сигурни дали не са защитени с авторско право!

Важно: Изображенията с прекалено много текст, получават по-ниска видимост.

Направете проверка чрез инструмента на Фейсбук: Text Overlay.

Публикувайте видеа

През последните години се наблюдава засилено внимание и приоритет на видео съдържанието.

От 2015 г. до сега, във Фейсбук средно на ден се показват над 8 милиарда видеоклипа, а платформата популяризира актуалните видеа, което е причината те да бъдат толкова работещи.

Важно е видеото Ви да има високо качество, особено на първия кадър, за да привлече вниманието, дори без звук.

За да ангажирате допълнително потребителите, можете да добавите покана за действие (CTA),  да посетят целева страница на Вашия уеб сайт например.

CTA бутонът може да бъде различен, в зависимост от Вашите конкретни цели: “Научете повече”, “Купете сега”, “Регистрирайте се”, “Резервирайте сега”, “Изтеглете безплатно”, “Гледайте още” и др.

Ако сте вложили време и средства, за да създадете наистина качествено видео, можете да го закачите в горната част на страницата, където винаги ще бъде на първо място и ще има най-голяма гледаемост от потребителите. 

Опцията Pin to Top of Page (Закачване на горната страница на страницата) съответно може да се приложи и за друг вид публикация с качествено текстово или графично съдържание.

Можете да препоръчате един от Вашите видеоклипове, като го визуализирате най-отгоре на раздела с видеоклиповете на Вашата страница. За тази цел трябва да отидете в секцията “Videos” (“Видеоклипове”) и да изберете съответното видео.

Споделянето на Live видеа е може би най-силно ангажиращият вид публикация, но съдържанието му трябва да е много внимателно обмислено, за да Ви донесе истински дивиденти, а не просто да ангажирате вниманието, без реално да получите никакви положителни резултати.

Разказвайте истории

Фейсбук Story е нов начин за споделяне, който акцентира върху визуалното представяне. Видимостта на този тип публикации е 24 ч., след което те изчезват. Историите не се появяват в стандартния канал на Фейсбук, а в специална секция на NewsFeed-а, където всеки може да я види и да я отвори. Има опции за добавяне на различни елементи върху Вашето основно изображение.

Важна особеност е, че във фирмената си страница, може да добавяте история само чрез мобилното си устройство. Това се определя основно от идеята, че в тази секция се споделят публикации за неща, които се случват сега и в момента, те са непосредствена и интересна част от нашето ежедневие, а това съответно е най-бързият начин да бъдат споделени с другите.

В момента, тенденцията около Фейсбук Story сочи за изключително голяма ангажираност и популярност. Това е един от най-предпочитаните и свежи начини за комуникация.  

Историите във Фейсбук са наистина отличен пример за ангажиране на вниманието, но преди да решите да го правите, се уверете, че разполагате с подходящо изображение, идея, концепция и цялостна линия, която да следвате.

Спонтанна публикация би могла да има успех, но в общ план резултатите не биха били задоволителни.

С хаштаг или без хаштаг?

Отговорът не е еднозначен и е въпрос на проба-грешка спрямо конкретния случай. Трябва да експериментирате с хаштагове, които са подходящи конкретно за Вашата целева аудитория. Статистики показват, че публикации с около 1-2 хаштага имат по-голямо взаимодействие с потребителите.

Фейсбук създава уникален URL адрес за всеки използван хаштаг, което означава че те могат да се използват за търсене на съдържание.

В тази връзка, можете да създавате и налагате Ваши собствени хаштагове, такива, които искате клиентите да свързват с Вашия бранд. Те трябва да бъдат оригинални и да носят усещането и разбирането на Вашата марка.

Последователността в тази насока ще доведе до извеждането на страницата Ви при определени търсения.

Нашият съвет е да използвате хаштагове, но бъдете умерени и не прекалявате с тях –  винаги ги поставяйте с конкретна цел.

Направете игра или конкурс

Игрите във Фейсбук са лесен начин да разширите аудиторията си и да привлечете нови фенове. Противно на много разбирания, те представлява малко по-сложен процес от това да направите безплатен подарък.

Ето какво включва процесът:

 Задайте си ясна цел заради, която организирате играта или конкурса:

Искате да увеличите ангажираността на страницата си?

Искате по-голям брой фенове?

Искате да генерирате повече потенциални клиенти?

Друго?

След като установите целта си, уверете се, че тя е реална и измерима.

Спрямо целта си, изберете какъв тип игра или конкурс ще предложите. Ако целта Ви е да генерирате повече потенциални клиенти, тогава трябва да включите механизъм, чрез който да получите например адресите на електронната поща на потребителите, за да ги използвате в последващи маркетингови кампании.

Ако целта Ви е да имате повече фенове, тогава трябва да накарате участниците да харесат и последват страницата Ви.

При всички случаи, трябва да съобразите метода на представяне със съответните си цели.

Определете правила за участие и обявете срокове:

Важно: Преди да пристъпите към тази стъпка, не забравяйте да проверите официалните указания на Фейсбук за провеждане на игри, състезания, конкурси и подобни.

Ето част от условията, които трябва да спазите

Разпишете ясно и точно условията, кой може да вземе участие, кой отговаря на поставените условия, каква е наградата, какъв е срокът за участие, по какъв начин ще бъде избран победителят, коя ще е датата на неговото съобщаване, какъв ще е начинът за получаване на наградата, какво се прави, ако победителят се откаже и т.н.

Ако условията са по-дълги, препоръчително е да ги опишете подробно в Бележка, а в публикацията за играта да включите основните неща и да сложите линк към Бележката, която съдържа Пълните условия.

Наградата:

Изборът на награда е важен, защото той ще определи спецификата на Вашата аудитория. Винаги избирайте награда, която е съобразена с Вашия бизнес, за да избегнете привличането на хора, които участват само заради безплатния подарък.

Шервайте линкове от сайта и статии от блога си

Споделяйте във Фейсбук новини и статии от блога си. Това води до изключително висок органичен трафик, защото платформата отчита това съдържание като полезно и го показва на по-голям брой потребители в сравнение с обикновенна публикация. А когато даден пост предизвика интерес, той със сигурност увеличава броя на импресиите.

Това е и чудесна възможност качественото съдържание, което сте създали да достигне до целевите Ви клиенти.

Насочвайте ги към конкретни целеви страници от Вашия сайт, като внимателно избирате посланието и неговото поднасяне, за да не отчетете Bounce rate (процентът от потребители, които влизат в определена страница на сайта, но бързо излизат, което води до отрицателен рейтинг в представянето на страницата).

Информирайте се и бъдете в час

Отделете време не само, за да намерите вдъхновение, но и информация за най-популярните теми, търсени и разпространявани в момента в социалните мрежи. Така няма да гадаете, а ще знаете какво вълнува хората и какво биха искали да прочетат. По този начин ще можете да създадете съдържание, което със сигурност ще ангажира потребителите.

Направете си ревизия

Най-накрая погледнете всяка своя публикация и си задайте четири елементарни въпроса:

Интересно ли е?

Информативно ли е?

Полезно ли е?

Ще донесе ли стойност на някого?

В случай, че обективният отговор на всички не включва и едно “Да”, започнете от начало. Колкото повече от тези параметри покриете, толкова по-голяма ангажираност ще постигнете и Фейсбук ще Ви награди с по-голям интервал на показване.

 

Нова страница във Фейсбук

За да оптимизирате страницата си трябва внимателно да попълните всички параграфи, които платформата Ви предоставя. Може да звучи елементарно, но това са важни основи върху, които ще надграждате и имат значение за популярността на страницата.

Всеки аспект е важен елемент, който може да подобри Вашата видимост.

Ето и няколко съвета:

Изберете си потребителско име (@ВашетоПотребителскоИме), което лесно се запомня, насочва към бизнес сферата Ви или естеството на предлаганите от Вас продукти и услуги.

Като профилна снимка сложете логото на фирмата, а за корицата използвайте красиво и интересно изображение или видео. Оставете описание към тях и винаги спазвайте правилните размери, изисквани от Фейсбук.

Всички полета в таба Information (Информация) трябва да съдържат подробна и изчерпателна информация за Вас и Вашия екип, за Вашия бранд или бизнес, за това което предлагате, за Вашата мисия и цел, за това, което Ви отличава, работно време, начини за доставка, препоръки, партньори и всичко, което ще помогне на клиентите да Ви опознаят, да Ви се доверят и да Ви предпочетат пред другите. В описанията може да включите избрани ключови думи.

Създайте магазин, изберете категории и качете продуктите или услугите, които предлагате. Подробните описания винаги са плюс.

Отключете таба Reviews (Отзиви) – това дава възможност за обратна връзка и изгражда доверие.

Създавайте събития, ако естеството на бранда Ви го позволява.

Сложете линк към Вашия сайт (ако имате такъв).

Задължително е да оставите контакти за връзка с Вас, тъй като в крайна сметка Вашата основна цел е да реализирате продажби и успешни резулати – телефон, e-mail и др.

Съвет: Ако в момента стартирате своя Фейсбук страница, можете бързо да се сдобиете с първите си 100 фена, като използвате бутона Invite Friends (Покани приятели). За да по-голяма социална ангажираност, можете да добавите послание или лично обръщение към поканата.

 

Как да проследявате и анализирате органичния трафик на страницата?

За да подобрите органичния си трафик, силно препоръчително е да правите текущ анализ на периодичното си представяне.

Това ще Ви помогне да установите какви са Вашите недостатъци и да отстраните грешките, които допускате. В същото време ще съберете важна информация, която да използвате в последващите Ви кампании.

Без точна статистика няма да знаете къде реално да концентрирате своите усилия.

Стъпка : Експортиране на данните от Фейсбук

Кликнете върху раздела „Insights“ (Анализи) в горната лента на страницата Ви.

След това ще видите в горния десен ъгъл бутон “Export Data”. Натиснете го и ще Ви се отвори прозорец, който Ви дава възможност да избирате кои точно данни да свалите.

Опциите са Page data, Post data и Video data.

Тъй като целта в случая е анализ на Вашите публикации избирате Post data и избирате периода, за който искате да направите извлечението.

След като направите своя избор, натиснете бутона Export Data. Данните ще бъдат в Excel файл във Вашия компютър или мобилно устройство.

Стъпка : Преглед на показателите

Данните за Вашата страница дават изключително добра представа за нейната цялостна ефективност. От друга страна, подробната информация за публикациите и ще Ви даде ясен поглед върху това как аудиторията взаимодейства с предлаганото от Вас съдържание, а това е наистина важен и ценен параметър.

За да получите и друг изглед, отидете в таба Posts (Публикации) и след това натиснете Post Types (Видове публикации).

Тук ясно и нагледно можете да видите обща информация за това кой вид публикации имат най-висок органичен обхват, до колко хора е достигнала всяка отделна публикация, колко от тях са харесали, коментирали и споделяли. Това ще Ви насочи към публикациите, които предпочита Вашата аудитория и ще Ви ориентира към създаване на ефективна стратегия за съдържанието и формата на неговото поднасяне.

Стъпка : Подбор на данните и избор на показателите, от които се нуждаете

Не всички параметри от експортираната таблицата са нужни и полезни за Вас. Фокусирайте се върху основното:

Organic reach (Органичен трафик)

Engagement (Ангажиране)

Link clicks (Кликове върху линк)

Number of people who gave negative feedback (Брой на хората, дали отрицателна обратна връзка)

Анализирайте всички данни, разгледайте постовете, съпоставете ги, и си изградете план за публикуване, съобразно направените изводи.

Финални думи

Фейсбук е уникален маркетингов инструмент, което е и основната причина броят на фирмите, които активно използват платформата за бизнес цели да се увеличават постоянно. Това прави бъдещето на органичния трафик несигурно и неясно, а използването на платена реклама неизбежно, но бюджетът за нея не винаги е нужно да бъде голям.

Това също така означава, че бизнесът ще трябва да влага още повече креативност, знания и умения, за да предложи и поднесе съдържание, което да привлече вниманието и ангажираността на аудиторията.

Начертайте своята посока, следвайте избраната концепция и мислете извън кутията!

Опитът учи, че въпреки всички промени, постоянството на усилията, качеството на бранда и творческото мислене, са параметри, които помагат на бизнеса да се приспособи и да реализира успешно своите крайни цели!

Ако имате нужда от професионално съдействие в изграждането и прилагането на цялостна Фейсбук стратегия, ние сме на Ваше разположение:

тел. за връзка: 0878 108676
e-mail: office@webtitan.bg

Ако искате да добавите нещо към темата, оставете ни го в коментар.

Коментари (4)

Здравейте! Страхотна статия! Редно ли е да споделяме видеа и статии от други страници? Моя позната смята, че така се нарушава закона за авторското право. Но нали като споделим се вижда от къде е. Ние не крадем, а просто споделяме.

Стиляна Петкова

Здравейте, Мира!
Благодаря Ви за въпроса.
Не е проблем когато се споделя от друга страница. Източника се вижда и това няма да ви създаде проблем.
Плагиатството е когато се копира текст или изображение без да се цитира източника.

Поздрави!

Благодаря за статията.
Информациятя е нужна и полезна.Имам въпрос само с група може ли да се постигне добър резултат за разработване на бизнес?
Как публикацията ми да достигне до абсолютно всички членове на групата?

Стиляна Петкова

Здравейте, Надя,
Благодаря за интереса към материала, който създадох преди време.
Относно първият ви въпрос- да, може и само с група да постигнете добри резулати. Групата може да бъде публична /достъпна от всички/, или затворена и добавянето на нови потребители да се осъществява чрез покана. Чрез група не можете да рекламирате, което за бизнеса в социалните мрежи носи своите ползи. Публикацията може да достигне до абсолютно всички членове на групата чрез @everyone веднъж дневно. Разбира се преди да се каже, чрез кое и как може да се постигнат оптимални резултати за бизнеса трябва да имаме няколко особености в предвид, а именно: продукти или услуги предлагате, в коя индустрия, каква е целта, коя е аудиторията ви, кои са конкурентите ви, те какво правят за да бъдат успешни.. и т.н.
Желая успехи!

Остави коментар