Професионален одит на рекламни кампании в Google Ads:
Одит на рекламни кампании

Анализът, проследяването и подобряването на вашите рекламни кампании в Google Ads са от съществено значение за тяхната резултатност и възвръщаемост. Ако, обаче, ви липсват времето, уменията и опитът да се грижите сами за тях, често можете да попаднете в някои – меко казано – неприятни ситуации. 

Най-често срещаните проблеми с рекламите в търсачките включват 

  • “Зацикляне” на едно място;
  • Спад в броя на посещенията;
  • Незадоволителни конверсии;
  • Трудности във възвръщането на рекламния бюджет;
  • И др. 

Защо? Защото липсата на професионален поглед често води до неправилни или непълни настройки, неефективно използване на инструментите и дори грешно таргетиране на аудитории. Това, от своя страна, възпрепятства постигането на желаните резултати. 

Професионалистите, обаче, са винаги в крак с трендовете в онлайн кампаниите – съответно могат коректно да се погрижат за тяхната оптимизация. Тук идва и услугата за експертен Google Ads Одит – чудесно решение за всеки, който има желание да подобри ефективността на своите реклами в най-голямата онлайн търсачка.

Какво представлява услугата за одит на рекламни кампании в Google?

Одитът представлява съвкупност от анализ на данни и съставяне на отчет, съдържащ всички важни показатели и съвети за оптимизация на кампаниите. По време на одита се извършва проверка на настройките и предложения за оптимизации по отношение на:

  • Всички важни тракинг кодове;
  • Данните, налични в Google Analytics;
  • Правилното или неправилно свързване на фийдовете към кампаниите;
  • Настройката и структурата на рекламите;
  • Релевантността на таргетираните ключови думи и фрази;
  • Връзката между акаунтите, създадени в приложения от Google – YouTube, Google Ads, Analytics и прочее;
  • Анализ на посещенията в сайта след взаимодействие с рекламата;

В резултат, вие ще получите както базови съвети за цялостно подобрение на сайта и бранда, така и идеи за качествена промяна на кампаниите с цел по-добри крайни резултати.

Видове рекламен одит, предлагани от екипа на Web Titan

Съществуват различни типове кампании, респективно – различни видове одит. Тези, с които работим ние, са следните: 

Search

При този тип реклами, работата, около която се върти оптимизацията, представлява преглед на разпределението на ключовите думи, оценка на посланията и разширенията, цената на търсене по локация, устройство и възраст.

Video/Display

Тук фокусът на одита пада върху анализиране на таргет аудиториите, функциите за реклама според местоположение и различните разширения, подобряващи посещаемостта и конверсиите. 

Как да се възползвате от нашата услуга за одит на Google Ads кампании?

За да се стартира работа, единственото, което трябва да ни предоставите, е клиентски номер – 10-цифрено число, което ще видите, когато погледнете в горния десен ъгъл на своя Google Ads акаунт.

Времето за настройка е до 3 работни дни, след като получим дължимата сума и нужните достъпи. Цената се заплаща само веднъж, като стойността ѝ варира за различните платформи и видове одит – Facebook Ads, Google Ads, SEO и прочее. 

При заявка за изготвяне на одит за две платформи, можете да се възползвате от 5% отстъпка, а при три или повече – до 10%. 

За кого е подходящ одитът на рекламни кампании?

Услугата е подходяща и напълно уместна за всеки онлайн търговец, който има за цел да развие и подобри качеството на своите реклами – независимо на коя платформа. 

Сред нашите успешни проекти има представители както на стартъпи и малки бизнеси, така и на брандове със средна големина и лидери в няколко ниши на българския пазар. 

Не се колебайте да се свържете с нас, за да ви помогнем да подобрите видимостта, присъствието, продажбите и печалбите си от платена реклама!

Остави коментар