Анализът, проследяването и подобряването на вашите рекламни кампании в Google Ads са от съществено значение за тяхната резултатност и възвръщаемост. Ако, обаче, ви липсват времето, уменията и опитът да се грижите сами за тях, често можете да попаднете в някои – меко казано – неприятни ситуации.
Най-често срещаните проблеми с рекламите в търсачките включват
- “Зацикляне” на едно място;
- Спад в броя на посещенията;
- Незадоволителни конверсии;
- Трудности във възвръщането на рекламния бюджет;
- И др.
Защо? Защото липсата на професионален поглед често води до неправилни или непълни настройки, неефективно използване на инструментите и дори грешно таргетиране на аудитории. Това, от своя страна, възпрепятства постигането на желаните резултати.
Професионалистите, обаче, са винаги в крак с трендовете в онлайн кампаниите – съответно могат коректно да се погрижат за тяхната оптимизация. Тук идва и услугата за експертен Google Ads Одит – чудесно решение за всеки, който има желание да подобри ефективността на своите реклами в най-голямата онлайн търсачка.
Какво представлява услугата за одит на рекламни кампании в Google?
Одитът представлява съвкупност от анализ на данни и съставяне на отчет, съдържащ всички важни показатели и съвети за оптимизация на кампаниите. По време на одита се извършва проверка на настройките и предложения за оптимизации по отношение на:
- Всички важни тракинг кодове;
- Данните, налични в Google Analytics;
- Правилното или неправилно свързване на фийдовете към кампаниите;
- Настройката и структурата на рекламите;
- Релевантността на таргетираните ключови думи и фрази;
- Връзката между акаунтите, създадени в приложения от Google – YouTube, Google Ads, Analytics и прочее;
- Анализ на посещенията в сайта след взаимодействие с рекламата;
В резултат, вие ще получите както базови съвети за цялостно подобрение на сайта и бранда, така и идеи за качествена промяна на кампаниите с цел по-добри крайни резултати.
Видове рекламен одит, предлагани от екипа на Web Titan
Съществуват различни типове кампании, респективно – различни видове одит. Тези, с които работим ние, са следните:
Search
При този тип реклами, работата, около която се върти оптимизацията, представлява преглед на разпределението на ключовите думи, оценка на посланията и разширенията, цената на търсене по локация, устройство и възраст.
Video/Display
Тук фокусът на одита пада върху анализиране на таргет аудиториите, функциите за реклама според местоположение и различните разширения, подобряващи посещаемостта и конверсиите.
Как да се възползвате от нашата услуга за одит на Google Ads кампании?
За да се стартира работа, единственото, което трябва да ни предоставите, е клиентски номер – 10-цифрено число, което ще видите, когато погледнете в горния десен ъгъл на своя Google Ads акаунт.
Времето за настройка е до 3 работни дни, след като получим дължимата сума и нужните достъпи. Цената се заплаща само веднъж, като стойността ѝ варира за различните платформи и видове одит – Facebook Ads, Google Ads, SEO и прочее.
При заявка за изготвяне на одит за две платформи, можете да се възползвате от 5% отстъпка, а при три или повече – до 10%.
За кого е подходящ одитът на рекламни кампании?
Услугата е подходяща и напълно уместна за всеки онлайн търговец, който има за цел да развие и подобри качеството на своите реклами – независимо на коя платформа.
Сред нашите успешни проекти има представители както на стартъпи и малки бизнеси, така и на брандове със средна големина и лидери в няколко ниши на българския пазар.
Не се колебайте да се свържете с нас, за да ви помогнем да подобрите видимостта, присъствието, продажбите и печалбите си от платена реклама!