Създаване на страница
Може да се каже, че създаването на фирмена страница в LinkedIn е лесната част. Все пак трябва да внимавате за няколко неща.
Изключително важно е да попълните всички полета и възможности за информация за Вас и Вашия бизнес много изчерпателно и подробно, използвайки висок стил на изказа, който в същото време да бъде разбираем не само за хората от съответния бранш, но и за по-широката аудитория.
Напишете цялото име на фирмата, която искате да представите и развиете. Това ще даде възможност за по-лесното откриване на страницата от хората, които я търсят както в самата платформа, така и през търсачката на Google.
Като профилна снимка сложете логото на фирмата, а за кавър изберете изображение, което илюстрира сферата на дейност, бизнеса или предлаганите стоки и продукти. То трябва да има атрактивна и грабваща вниманието визия, за да предизвикате по-силна ангажираност.
Важно: Съобразявайте всички размери с тези, зададени и препоръчани от платформата.
Трябва да оставите всички възможни начини, по които клиенти и партньори биха могли да се свържат с Вас, да разгледат Вашето портфолио, да видят това, което предлагате, да получат допълнителна информация за Вас и т.н. Това ще Ви помогне да се наложите като авторитетна фирма, която заслужава доверие.
Да накарате хората действително да Ви следват обаче, това е процес, който изисква определени знания и отнема известни усилия.
Нарастващото присъствие и значение на LinkedIn води до обособяването на 2 основни насоки: популяризиране на бизнес страницата и създаване на ангажиращо съдържание, което да предизвика споделяне и увеличаване на видимостта Ви, без да включвате компонента платена реклама в общата си стратегия
В настоящата статия, ще разгледаме 32 начина за това как да увеличите последователите на Вашата LinkedIn страница.
32 полезни съвета
Ако Вашите служители имат профил в LinkedIn, помолете ги да добавят Вашата фирмена страница като работодател и работно място. По този начин те автоматично ще станат последователи на страницата Ви. Разбира се – не забравяйте да включите и себе си като част от екипа. Като се има предвид, че LinkedIn е най-голямата социална платформа с професионална насоченост, колкото повече служители се отбележат към Вашата страница, толкова по-добре.
Например: Ако тази статия беше интересна и полезна за Вас, не забравяйте да ни последвате и в LinkedIn, където редовно споделяме още новини и събития.
Бонус съвет: Използвайте целевите актуализации на LinkedIn, за да сегментирате последователите на страницата. Това ви позволява да приспособите публикациите си към различни сегменти от аудиторията си, увеличавайки тяхната значимост и ангажираност.
Финални думи
Ако имате нужда от помощ за създаването, развитието и популяризирането на LinkedIn страница, ние от Уеб Титани сме на Ваше разположение.
Можете да се свържете с нас на тел.: 0878 108676 или на e-mail: office@webtitan.bg
Бележка: Част от насоките в статията са заимствани от глобалната медийна компания Forbes.
Ако искате да добавите и други полезни съвети за привличането на по-голям брой последователи на страница в LinkedIn, можете да го направите като оставите коментар под статията.