Обща статистика
Facebook представлява непрекъснато развиваща се маркетингова платформа и комуникационен канал. Като маркетолози, ние редовно получаваме информация за визията на нашите клиенти за всички социални медийни канали, което изисква от нас да бъдем изключително добре подготвени, за да можем по ефективен начин да управляваме поверените ни бизнес страници, прилагайки правилните решения за комуникация с аудиторията.
Следващите статистически данни подчертават ключови факти за обхвата и влиянието на Facebook, и в крайна сметка могат да Ви помогнат да се ориентирате по-добре в бъдещите Ви инвестиции, увеличавайки тяхната възвръщаемост (ROI) и постигайки по-добри резултати.
Първата част от актуализацията беше обявена от Facebook на 24 април 2019 г. Информацията по-долу включва най-актуалната данни, предоставени директно от Facebook в техните доклади, изнесени на Wall Street.
В световен мащаб към 31 март 2019 г. има повече от 2.38 милиарда активни потребители във Facebook. Това означава годишно покачване от по 8%, което прави социалната платформа прекалено голяма и мощна сила, която не може да бъде игнорирана от цялостната стратегия за дигитална маркетингова комуникация.
Facebook статистика за бизнеса
Ето някои показатели, които да Ви дадат представа за това как бизнесът се възползва от Facebook:
За сравнение, при LinkedIn потреблението на B2C е 46%, а B2B е 86%. Тъй като линиите между професионална и лична употреба не са толкова размити във Facebook за разлика от другите канали, платформата може да бъде ефективна и за двете аудитории.
54% от B2B търговците казват, че Facebook е тяхната най-важна платформа (увеличение от 43% в сравнение с миналата година). Това намалява популярността на LinkedIn от 37% на 28%.
Статистика за рекламата във Facebook
Рекламата във Facebook е стратегически маркетингов подход за реализирането на успешна бизнес стратегия, която отразява текущото и бъдещо състояние на приходите. Ето и няколко статистики, свързани с нея:
Броят на страниците, използващи платена реклама се увеличава, което показва нарастващата конкуренция за спечелването на ниша в платформата и затвърждаването на позиции.
Финални думи
Всичко това са важни данни, чиито адекватен анализ е безценен инструмент при изготвянето и прилагането на цялостна Facebook стратегия. Нейната концепция и обхват зависи от професионализма и познанията, нужни за постигането на заложените цели и реализирането на печалби.
Ако искате ние да изготвим Вашата Facebook стратегия, да поддържаме страницата Ви и да управляваме Вашите реклами в платформата, ние сме на Ваше разположение!