Дефиниция на “маркетинг чрез съдържание”
Съществуват много дефиниции за значението и обхвата на понятието “маркетинг чрез съдържанието” (content marketing). Ние сме извели 2, които най-точно описват неговия смисъл, механизъм и цел:
Уникален метод, чрез който се създава и разпространява ценно (важно и интересно), целесъобразно и последователно поднесено съдържание, чиято цел е привличане и ангажиране на конкретно дефинирана целева аудитория, в резултат на което потребителите предприемат действия, което носи приходи на съответната фирма/бранд.
Силни страни
Маркетинг чрез съдържанието е изключително ефективна концепция в дигиталната реклама, която задължително трябва да се включи като основен компонент в общата маркетингова стратегия. Добре изградена и приложена, тя може да бъде изключително полезна както за стартиращ бизнес, така и за такъв, който иска да затвърди и подобри своите позиции.
В следващите редове ще Ви представим силните страни на маркетинга чрез съдържание и с какво той е полезен за постигането на зададените бизнес цели.
Съвет: Съдържание, което е публикувано от външни източници и се показва в социалните Ви мрежи, се възприема като по-надеждно и утвърдено.
Изводи
Маркетинг чрез съдържание е изключително полезен инструмент и колкото по-скоро бъде приложен, толкова по-бързо ще станат видим добрите резултати. Независимо дали целта е увеличаване на трафика, по-високи проценти на реализации или по-добри взаимоотношения с клиентите, задължително за всяка фирма е да го включи в маркетинговия си арсенал.
Уеб Титан – ние разбираме от дигитален маркетинг, разполагаме с опита и квалифицираните кадри, за да постигнем желаните от Вас цели.
Консултирайте се с нас: 0879 869944